منو
X

تصویر
منوچهر عواطف فاضلی
دکتر جراح پلاستیک
(3)
آمار این متخصص
(3) رای
0%

دقت

80%

مفید بودن

0%

دانش و مهارت

100%

رفتار بالینی

0%

وقت شناسی

60%

هزینه اقتصادی

توضیحات پروفایل
  

من دکتر منوچهر عواطف فاضلی هستم، متخصص و جراح گوش، حلق و بینی (شماره نظام پزشکی: ۳۲۰۸۳)، و استادیار و عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه (گروه گوش و حلق و بینی، دانشکده پزشکی). لازم به ذکر است که در حال حاضر بنده ریاست بیمارستان امام خمینی (ره) در کرمانشاه را نیز بر عهده دارم.
در این قسمت می توانم به اختصار به شرح سوابق تحصیلی، فعالیت های علمی، تحقیقاتی، اجرایی خود، و… بپردازم:
بنده دوره ی پزشکی عمومی را در دانشگاه علوم پزشکی همدان گذرانده و بعد از فارغ التحصیلی در سال ۱۳۶۹، در آزمون تخصصی دستیاری شرکت کرده و موفق به قبولی در رشته ی تخصصی گوش و حلق و بینی و جراحی سر و گردن در دانشگاه علوم پزشکی ایران شده و در سال ۱۳۷۸ بورد تخصصی خود را دریافت کردم. در طی این سال ها نیز به عنوان هیأت علمی و مدتی را به عنوان مدیر گروه گوش و حلق و بینی، در دانشکده پزشکی دانشگاه کرمانشاه فعالیت های آموزشی و پژوهشی بسیاری داشته و موفق به انتشار تعدادی از مقالات خود در مجله های معتبر علمی- پژوهشی شده و در چند طرح تحقیقاتی مشارکت داشته ام. هم چنین تا به امروز دبیر علمی و اجرایی تعداد زیادی از سمینارها بوده ام از جمله سمینار راینولوژی، سمینار آندوسکوپی بینی و سینوس.
تا به امروز به عنوان یک متخصص گوش و حلق و بینی، و جراح سر و گردن نیز اقدامات مراقبتی، تشخیصی و درمانی بسیاری داشته ام. علاوه بر این با توجه به تخصص اصلی خود که جراحی زیبایی است، خدمات زیبایی متعددی را ارائه کرده و تجربه ی انجام چند هزار عمل زیبایی موفقیت آمیز را در کارنامه ی کاری خود دارم.
قابل توجه هموطنان گرامی، بنده در حال حاضر روزهایی در هفته را در مطب شخصی خود حضور داشته و آماده ی پذیرش و ویزیت شما مراجعین محترم می باشم. چنانچه با هر گونه بیماری و آسیب گوش، گلو و بینی مواجه هستید و یا نیاز به مشاوره جهت انجام جراحی های زیبایی صورت و بینی دارید می توانید با من در ارتباط باشید.
خدمات اصلی من اعم از درمانی و زیبایی به این شرح است: درمان بیماری های گوش مانند اوتیت گوش میانی و خارجی، آسیب پرده گوش، پیر گوشی، تومور، …، درمان بیماری حلق و دهان مانند ناهنجاری های مادرزادی مثل شکاف کام یا لب شکری، ضایعات بزاقی، تومور های حنجره، عفونت گلو و حنجره، التهاب لوزه، کیست لوزه، …، درمان بیماری های بینی و سینوس مانند پولیپ، مشکلات بویایی، خون دماغ شدن، سینوزیت های حاد و مزمن، آلرژی، …، جراحی زیبایی بینی، جراحی و اصلاح انحراف تیغه بینی، جراحی زیبایی پلک (تحتانی و فوقانی)، و غیره.
بیماران و زیباجویان عزیز می توانند برای اطلاع دقیق از برنامه ی کاری من و جهت تعیین نوبت قبلی با شماره تلفنی که در این صفحه درج شده، تماس بگیرند.

مشخصات
  • جنسیت مرد
  • وابسته به کلینیک بیمارستان امام خمینی (ره) کرمانشاه
  • تجارب / مهارت ها نگارش مقاله های علمی به صورت فردی و با همکاری تعدادی از همکاران و اساتید دانشگاه و انتشار این آثار در ژورنال های معتبر علمی- پژوهشی از جمله مقاله (Increased incidence of rhino-orbital mucormycosis in an educational therapeutic hospital during the COVID-19 pandemic in western Iran: An observational study) چاپ شده در مجله Mycoses در سال 2021، و...؛ مشارکت در روند اجرای چند طرح تحقیقاتی هم به عنوان محقق و هم همکار از جمله محقق اصلی طرح تحقیقاتی (شیوع و ریسک فاکتورهای ابتلا به موکورمایکوزیس در بیماران مبتلا به کووید-۱۹ در استان کرمانشاه) در سال 1399، و...؛ راهنمایی و مشاوره پایان نامه های تحصیلی دانشجویان دانشکده پزشکی دانشگاه کرمانشاه از جمله استاد راهنمای پایان نامه هایی با موضوعات (شیوع و ریسک فاکتورهای ابتلا به موکورمایکوزیس در بیماران مبتلا به کووید-۱۹ در استان کرمانشاه) در سال 1401، (بررسی مقایسه ای شاخص های پلی سومنوگرافی در بیماران مبتلا به آپنه انسدادی با و بدون افت فشار خون شبانه) در سال 1401، (بررسی مقایسه ای اثربخشی تزریق موضعی تریامسینولون و ژلفوم با تریامسینولون بر کاهش علایم بیماران مبتلا به رینیت آلرژیک) بین سال های 1400 تا 1401، (بررسی اثرات جراحی سپتوپلاستی بینی بر شدت آپنه انسدادی خواب) بین سال های 1399 تا 1401، و...؛ ریاست شبکه بهداشت و درمان شهرستان های اسدآباد و ملایر در استان همدان؛ دبیر علمی و اجرایی سمینارهای راینولوژی و جراحی آندوسکوپی بینی و سینوس؛ مدیر گروه سابق گروه گوش و حلق و بینی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه
  • دانشگاه دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • رشته تحصیلی متخصص گوش و حلق و بینی، و جراحی سر و گردن
  • گواهینامه ها
  • پست های مدیریتی
  • مقطع تحصیلی دکترا تخصصی
  • کلمات کلیدی دکتر منوچهر عواطف فاضلی، دکتر عواطف فاضلی، دکتر منوچهر عواطف فاضلی متخصص گوش و حلق و بینی، دکتر منوچهر عواطف فاضلی جراح بینی، دکتر منوچهر عواطف فاضلی متخصص زیبایی، دکتر منوچهر عواطف فاضلی کرمانشاه، عمل بینی کرمانشاه، جراح بینی کرمانشاه
تخصص ها
  • جراح زیبایی
  • دکتر جراح پلاستیک
  • دکتر زیبایی
  • متخصص زیبایی
تصویر
منوچهر عواطف فاضلی
دکتر جراح پلاستیک
(3)

E-Teb.com © Copyright 2016 متخصص زیبایی. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر