منو
X

تصویر
محمد حسن حقی
متخصص زیبایی
(0)
آمار این متخصص
(0) رای
0%

دقت

0%

مفید بودن

0%

دانش و مهارت

0%

رفتار بالینی

0%

وقت شناسی

0%

هزینه اقتصادی

توضیحات پروفایل
  

بنده دکتر محمد حسن حقی، متخصص بیماری های پوست و مو هستم.
من نیز مانند دیگر متخصصان این شاخه از پزشکی با ساختار پوست، مو و ناخن، و همینطور بیماری هایی که این نواحی را درگیر می کند آشنایی داشته و قادر به تشخیص و درمان این بیماری ها می باشم. بیماری های پوستی، مو و ناخن در هر سنی می تواند مشکل ساز شود، این بیماری ها در کنار ایجاد ناراحتی برای فرد بیمار از نظر ظاهری نیز تغییرات ناخوشایندی را ایجاد می کنند. با در نظر گرفتن اهمیتی که پوست و مو در زیبایی ظاهری افراد دارد، تمامی کسانی که با بیماری های این نواحی مواجه هستند به دنبال رفع و بهبود سریع بیماری خود می باشند.
هر چند باید این نکته را یادآور شده که رفع آسیب ها و بیماری های پوستی در اکثر موارد زمان بر بوده و نیاز به تکمیل طول دوره ی درمان، و البته توجه فرد به تمامی نکاتی که پزشک توصیه کرده است، دارد.
در این قسمت به شرح تعدادی از بیماری ها و آسیب های شایع پوست، مو و ناخن می پردازم: بیماری های پوستی (درماتیت، پسوریازیس یا صدفک، کک و مک، آکنه، کهیر، ویتیلیگو یا پیسی، لیکن پلان یا خزه ی پوستی، عفونت های باکتریال، عفونت های ویروسی مانند زگیل، عفونت های قارچی مانند کاندیدیازیس، تاول، …)، ضایعات پوستی (خال، ضایعات خوش خیم و بدخیم پوستی، ضایعات ناشی از گزش، ماه گرفتگی، …)، ریزش مو (سکه ای، آلوپسی، …)، مو خوره، شوره ی سر، بیماری های ناخن (ناخنک، عفونت های قارچی و میکروبی، تحلیل ناخن، …).
تا کنون افراد بسیاری نزد من مراجعه داشته اند که به این بیماری ها و آسیب ها دچار بوده اند که خوشبختانه بعد از یک تا چند دوره دارو درمانی رفته رفته بهبود پیدا کرده و سلامت و زیبایی پوست و موهای خود را دوباره به دست آورده اند.
قابل ذکر می باشد که فعالیت من تنها محدود به ارائه ی خدمات تشخیصی و درمانی در ارتباط با بیماری های پوست، مو و ناخن نمی شود، بلکه خدمات زیبایی و لیزر مرتبط با پوست و مو را نیز عرضه می کنم. خوشبختانه با پیشرفت تکنولوژی و بهره گیری از دستگاه های لیزر می توان خیلی از آسیب ها و مشکلات پوست و حتی مو را تا حد زیادی بهبود بخشید، تعدادی از پرکاربردترین این دستگاه ها شامل مزوتراپی، هایفو، کرایوتراپی، میکرونیدلینیگ، میکرودرم ابریژن، پیلینگ، آر اف، سابسیژن، و… می شود، که از این دستگاه به جهت رفع ترک های پوستی، درمان چین و چروک های سطحی پوست، رفع تیرگی و گودی زیر چشم، درمان سلولیت، شفاف سازی پوست، لایه برداری پوست، درمان اسکار آکنه و زخم، لیفت صورت، تقویت ریشه ی موها، و… استفاده می شود.
شهروندان عزیز برای ارتباط با من و بهره مندی از خدماتم هم در حیطه ی درمانی و هم زیبایی می توانند به مطب شخصی مراجعه داشته باشند. در حال حاضر روزهایی را در مطب شخصی حضور داشته و مراجعین عزیز را پذیرش و ویزیت می کنم. لطفا برای اطلاع دقیق از ساعات کاری من و همینطور تعیین وقت قبلی با شماره تلفنی که در قسمت مربوط به اطلاعات تماس درج شده است، تماس بگیرید.

مشخصات
  • جنسیت مرد
  • وابسته به کلینیک
  • تجارب / مهارت ها
  • دانشگاه
  • رشته تحصیلی بیماری های پوست و مو
  • گواهینامه ها
  • پست های مدیریتی
  • مقطع تحصیلی دکترا تخصصی
  • کلمات کلیدی دکتر محمد حسن حقی، دکتر حقی، دکتر محمد حسن حقی متخصص پوست و مو، دکتر محمد حسن حقی متخصص زیبایی، دکتر محمد حسن حقی متخصص لیزر، دکتر محمد حسن حقی فوق تخصص پوست و مو، دکتر محمد حسن حقی فوق تخصص زیبایی، دکتر محمد حسن حقی متخصص درماتولوژی، دکتر محمد حسن حقی درماتولوژیست
تخصص ها
  • جراح زیبایی
  • دکتر جراح پلاستیک
  • دکتر زیبایی
  • متخصص زیبایی
تصویر
محمد حسن حقی
متخصص زیبایی
(0)

E-Teb.com © Copyright 2016 متخصص زیبایی. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر