منو
X

تصویر
محمدهادی صاحبی بزاز
جراح زیبایی
(0)
آمار این متخصص
(0) رای
0%

دقت

0%

مفید بودن

0%

دانش و مهارت

0%

رفتار بالینی

0%

وقت شناسی

0%

هزینه اقتصادی

توضیحات پروفایل
  

من دکتر محمدهادی صاحبی بزاز هستم (شماره نظام پزشکی ۸۴۴۴۶)، متخصص گوش و حلق و بینی و جراحی سر و گردن، و هم چنین دارای تخصص در زمینه ی جراحی زیبایی بینی. تا به امروز خدمات متعدد پیشگیری، تشخیصی، درمانی و زیبایی متعددی را ارائه کرده ام و در مراکز درمانی مختلفی فعالیت کرده ام.
قابل ذکر می باشد که وظیفه ی من به عنوان یک متخصص Ent (گوش و حلق و بینی)، بررسی و معاینه افراد، تشخیص آسیب ها و بیماری های درگیر کننده ی گوش، گلو و بینی و درمان این عارضه ها با استفاده از مناسب ترین و جدیدترین روش های درمانی اعم از دارویی و جراحی می باشد و اما به عنوان یک جراح زیبایی وظیفه ی انجام جراحی مطابق با معیارهای زیبایی و آخرین دانش روز دنیا را دارم.
افراد بسیاری روزانه نزد من مراجعه دارند که از مشکلات گوش، حلق، بینی، سر و گردن رنج می برند، مشکلاتی مانند سرگیجه، وزوز گوش، کاهش شنوایی، عفونت، التهاب، تروما، تومور، … به عنوان بیماری های گوش؛ لوزه سوم، سنگ لوزه، التهاب، هیپرتروفی، تومور بزاقی، گرفتگی صدا، مشکلات بلع، اختلال در صحبت کردن، تروما حنجره، لارنژیت، تومور حنجره، ناهنجاری مادرزادی مانند شکاف کام و لب، … به عنوان مشکلات دهان، حلق و حنجره؛ آلرژی، پولیپ، سینوزیت، رینیت، شکستگی بینی، خونریزی بینی، تومور بینی، اختلالات مادرزادی بینی مانند شکاف بینی، از بین رفتن حس چشایی، … به عنوان بیماری های سینوس و بینی؛ تومور ها و بیماری های عفونی گردن؛ و غیره.
هر یک از این بیماری ها دارای علائم و نشانه هایی هستند و سلامت گوش و گلو و بینی شما را تحت تأثیر قرار می دهند، وظیفه ی من به عنوان یک متخصص و جراح تشخیص دقیق این عارضه ها و درمان آنها با استفاده از جدیدترین و مؤثرترین روش های درمانی می باشد.
در کنار این عزیزان افرادی نیز به مطب مراجعه دارند که به دنبال رفع نواقص و نازیبایی های بینی خود هستند، که بعد از داشتن یک جلسه مشاوره و مطرح کردن عوارض احتمالی، نوبت عمل برای این عزیزان تعیین شده و متناسب با اجزای صورت و خواسته ی بیمار سعی می شود جراحی بینی انجام شود، تا زیباجو بعد از پشت سر گذاشتن دوره نقاهت، به نتیجه ی مورد نظر خود دست پیدا کند.
در صورتی که شما نیز به آسیب ها و بیماری های گوش و حلق و بینی مبتلا هستید و یا تمایل به انجام رینوپلاستی (عمل زیبایی بینی) دارید می توانید با من در ارتباط باشید.
هم اکنون بعد از چندین سال فعالیت تخصصی و تجربه ی انجام چند هزار عمل جراحی موفقیت آمیز در خدمت شما عزیزان می باشم. برای اطلاعات بیشتر و تعیین نوبت معاینه و مشاوره می توانید با شماره تلفنی که در این صفحه درج شده است می توانید تماس بگیرید.

مشخصات
  • جنسیت مرد
  • وابسته به کلینیک
  • تجارب / مهارت ها
  • دانشگاه
  • رشته تحصیلی متخصص و جراح گوش و حلق و بینی
  • گواهینامه ها
  • پست های مدیریتی
  • مقطع تحصیلی دکترا تخصصی
  • کلمات کلیدی دکتر محمدهادی صاحبی بزاز، دکتر صاحبی بزاز، دکتر محمدهادی صاحبی بزاز جراح عمومی، دکتر محمدهادی صاحبی بزاز جراح پلاستیک، دکتر محمدهادی صاحبی بزاز جراح زیبایی، دکتر محمدهادی صاحبی بزاز فوق تخصص جراحی پلاستیک، دکتر محمدهادی صاحبی بزاز فوق تخصص زیبایی، دکتر محمدهادی صاحبی بزاز فوق تخصص ترمیمی و سوختگی، دکتر محمدهادی صاحبی بزاز متخصص گوش و حلق و بینی، دکتر محمدهادی صاحبی بزاز جراح بینی، دکتر محمدهادی صاحبی بزاز رینوپلاستی، دکتر محمدهادی صاحبی بزاز فوق تخصص آندوسکوپی بینی و سینوس، دکتر محمدهادی صاحبی بزاز فوق تخصص جراحی قاعده جمجمه
تخصص ها
  • جراح زیبایی
  • دکتر جراح پلاستیک
  • دکتر زیبایی
  • متخصص زیبایی
تصویر
محمدهادی صاحبی بزاز
جراح زیبایی
(0)

E-Teb.com © Copyright 2016 متخصص زیبایی. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر