منو
X

تصویر
فرنگیس معتمدی محمدیان
متخصص زیبایی
(0)
آمار این متخصص
(0) رای
0%

دقت

0%

مفید بودن

0%

دانش و مهارت

0%

رفتار بالینی

0%

وقت شناسی

0%

هزینه اقتصادی

توضیحات پروفایل
  

من دکتر فرنگیس معتمدی محمدیان هستم، متخصص بیماری های پوست و مو (درماتولوژی) و دارای شماره نظام پزشکی ۲۸۶۴٫ من نیز مانند دیگر متخصصان این شاخه از پزشکی با ساختار، فیزیولوژی و بیماری های پوست و مو آشنایی داشته و مهارت لازم جهت درمان این بیماری ها را کسب کرده ام، روش درمانی نیز بسته به نوع بیماری می تواند دارویی و یا جراحی باشد.
قابل ذکر می باشد که پوست، مو و ناخن هر فردی در معرض بیماری ها و آسیب های بسیاری قرار دارد، هر یک از این بیماری ها دارای علائم بالینی خاصی می باشند که در صورت مشاهده بهتر است برای معاینه و بررسی دقیق با یک متخصص پوست و مو در ارتباط باشید.
از میان شایع ترین این بیماری ها می توان اشاره ای داشت به: آفتاب سوختگی، عفونت های ویروسی، باکتریال و قارچی، آلرژی های پوستی، کک و مک، آکنه، اگزما، ویتیلیگو، پسوریازیس، لیکن پلان، … به عنوان بیماری ها و آسیب های پوستی؛ ضایعات قارچی، ویروسی و عروقی، تومورهای خوش خیم و بد خیم پوستی، … به عنوان ضایعات پوستی؛ لیکن پلان مویی، خشکی موها، مو خوره، آلرژی پوست سر، شوره سر، ریزش مو سکه ای، ریزش مو با الگوهای زنانه و مردانه، … به عنوان مشکلات شایع مو و پوست سر؛ عفونت، ناخنک، تحلیل رفتن ناخن ها، لکه های تیره و روشن روی ناخن، … به عنوان بیماری های ناخن؛ و غیره.
همانطور که اشاره شد هر یک از این بیماری ها دارای علائمی هستند برای مثال بیماری اگزما بسته به شدت و نوع آن با نشانه هایی مانند خارش، خشکی، ترک خوردگی، قرمز شدن و التهاب پوست، زخم شدن، … همراه می باشد، این علائم می تواند بر اثر عواملی مانند استفاده از شوینده ها، حساسیت های غذایی، جنس لباس هایی که استفاده می کنید (لباس های با الیاف مصنوعی و پارچه های پشمی)، تغییرات هورمونی برای مثال قبل از قاعدگی و یا در دوران بارداری، عوامل محیطی مانند هوای سرد و خشک، هوای مرطوب، گرد و غبار، موی حیوانات خانگی، … تشدید شود. با توجه به علائم و نشانه های ذکر شده، متخصص پوست و مو با معاینه پوست شما می تواند بیماری تان را تشخیص دهد، و با استفاده از راهکارهایی مانند تجویز دارو، رژیم غذایی مناسب، کنترل مواردی که باعث تحریک بیماری تان می شود، نور درمانی، … به بهبود شما کمک کند.
در صورتی که شما نیز این علائم را دارید می توانید جهت معاینه و بررسی دقیق با من در ارتباط باشید، هم اکنون بعد از چند سال فعالیت تخصصی در این زمینه در خدمت شما هموطنان گرامی می باشم.
در حال حاضر روزهایی را در مطب شخصی حضور داشته و آماده ی پذیرش و ویزیت مراجعین عزیز می باشم، لطفا برای اطلاع از برنامه ی کاری من و تعیین نوبت قبلی با شماره تلفن های ثبت شده در این صفحه تماس حاصل فرمایید.

مشخصات
  • جنسیت زن
  • وابسته به کلینیک
  • تجارب / مهارت ها
  • دانشگاه
  • رشته تحصیلی بیماری های پوست و مو (درماتولوژی)
  • گواهینامه ها
  • پست های مدیریتی
  • مقطع تحصیلی دکترا تخصصی
  • کلمات کلیدی دکتر فرنگیس معتمدی محمدیان، دکتر معتمدی محمدیان، دکتر فرنگیس معتمدی محمدیان متخصص پوست و مو، دکتر فرنگیس معتمدی محمدیان متخصص زیبایی، دکتر فرنگیس معتمدی محمدیان متخصص لیزر، دکتر فرنگیس معتمدی محمدیان فوق تخصص پوست و مو، دکتر فرنگیس معتمدی محمدیان فوق تخصص زیبایی، دکتر فرنگیس معتمدی محمدیان متخصص درماتولوژی، دکتر فرنگیس معتمدی محمدیان درماتولوژیست
تخصص ها
  • جراح زیبایی
  • دکتر زیبایی
  • متخصص زیبایی
تصویر
فرنگیس معتمدی محمدیان
متخصص زیبایی
(0)

E-Teb.com © Copyright 2016 متخصص زیبایی. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر