منو
X

تصویر
علیرضا زین الدینی میمند
دکتر زیبایی
(0)
آمار این متخصص
(0) رای
0%

دقت

0%

مفید بودن

0%

دانش و مهارت

0%

رفتار بالینی

0%

وقت شناسی

0%

هزینه اقتصادی

توضیحات پروفایل
  

من دکتر علیرضا زین الدینی میمند هستم، متخصص پوست، مو، زیبایی و لیزر به شماره نظام پزشکی ۸۳۶۱۲٫
از سوابق تحصیلی خود می توانم به اخذ مدرک تخصصی پوست و مو در سال ۱۳۹۷ از دانشگاه علوم پزشکی کرمان اشاره کنم.
بعد از فارغ التحصیلی فعالیت خود را به عنوان یک متخصص پوست و مو آغاز کرده و تا به امروز خدمات متعددی اعم از پیشگیری، تشخیصی، درمانی و زیبایی را به هموطنان گرامی ارائه کرده ام.
آنچه در حیطه ی فعالیت های من قرار می گیرد به این شرح می باشد:
– درمان بیماری ها و ضایعات پوستی نواحی صورت و بدن، و ناحیه تناسلی: کک و مک، آکنه، ملاسما و لکه ها، بیماری های عفونی (ویروسی، قارچی و باکتریال)، آلرژی ها، خال و زگیل، تومورهای بدخیم پوستی، همانژیوم ها یا ضایعات خوش خیم پوستی، ضایعات عروقی، پسوریازیس، درماتیت، ویتیلیگو، آفتاب سوختگی، …
– درمان بیماری های ناخن: عفونت های میکروبی و قارچی، ناخنک، تحلیل ناخن ها، …
– درمان مشکلات مو و پوست سر: ریزش مو، طاسی سر، کچلی سکه ای، ریزش مو در نواحی صورت آقایان، مو خوره، شوره سر، …
– خدمات زیبایی پوست و مو: کاشت مو (سر، ریش و سبیل، ابرو)، رفع موهای زائد بدن و صورت با لیزر، جوانسازی پوست، فشیال، میکرونیدلینگ، لیفتینگ، پیلینگ، درماپن، میکرودرم ابریژن، ساب سیژن، تزریقات زیبایی (ژل، بوتاکس، فیلر، PRP)، کرایوتراپی (جهت درمان زگیل)، آر اف فراکشنال، بهبود و درمان گودی و تیرگی اطراف چشم، درمان پف زیر چشم، پروتز نواحی لب، گونه و چانه، جراحی زیبایی افتادگی پلک، مزوتراپی، …
افرادی که به بیماری ها و مشکلات پوست و مو، و ناخن مبتلا هستند، و یا تمایل به انجام خدمات به روز زیبایی و لیزر درمانی دارند می توانند با من در ارتباط باشند.
هم اکنون بعد از چند سال فعالیت تخصصی در این زمینه در خدمت شما عزیزان می باشم. شما می توانید برای ارتباط با من و بهره مندی از خدماتم در زمینه های نام برده هم به مطب شخصی و هم کلینیک آسمان آبی (واقع در کرج) مراجعه داشته باشید.
راه های ارتباطی با من در این پروفایل موجود است، برای دیدن رزومه و زمینه ی فعالیت هایم می توانید به وبسایت مراجعه کنید، و برای اطلاع از برنامه ی کاری و تعیین نوبت قبلی از طریق آدرس ایمیل و شماره تلفن های ثبت شده اقدام فرمایید.
هدف من ارائه ی بهترین و به روزترین خدمات درمانی و زیبایی در حیطه ی پوست و مو به شما مردم عزیز می باشد با من در ارتباط باشید.

مشخصات
  • جنسیت مرد
  • وابسته به کلینیک کلینیک آسمان آبی کرج
  • تجارب / مهارت ها
  • دانشگاه دانشگاه علوم پزشکی کرمان
  • رشته تحصیلی بیماری های پوست و مو (درماتولوژی)
  • گواهینامه ها
  • پست های مدیریتی
  • مقطع تحصیلی دکترا تخصصی
  • کلمات کلیدی دکتر علیرضا زین الدینی میمند، دکتر زین الدینی میمند، دکتر علیرضا زین الدینی میمند متخصص پوست و مو، دکتر علیرضا زین الدینی میمند متخصص زیبایی، دکتر علیرضا زین الدینی میمند متخصص لیزر، دکتر علیرضا زین الدینی میمند فوق تخصص پوست و مو، دکتر علیرضا زین الدینی میمند فوق تخصص زیبایی، دکتر علیرضا زین الدینی میمند متخصص درماتولوژی، دکتر علیرضا زین الدینی میمند درماتولوژیست
تخصص ها
  • جراح زیبایی
  • دکتر زیبایی
  • متخصص زیبایی
تصویر
علیرضا زین الدینی میمند
دکتر زیبایی
(0)

E-Teb.com © Copyright 2016 متخصص زیبایی. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر