منو
X

تصویر
سهیلا نیک اخلاق
جراح زیبایی
(0)
آمار این متخصص
(0) رای
0%

دقت

0%

مفید بودن

0%

دانش و مهارت

0%

رفتار بالینی

0%

وقت شناسی

0%

هزینه اقتصادی

توضیحات پروفایل
  

من دکتر سهیلا نیک اخلاق، متخصص گوش و حلق و بینی، و جراحی سر و گردن هستم (شماره نظام پزشکی: ۲۸۰۱۷). قابل ذکر می باشد که بعد از فارغ التحصیلی و اخذ دکترا تخصصی (ENT) دوره های تکمیلی را نیز در زمینه ی رینوپلاستی (عمل زیبایی بینی) گذرانده ام و با تکنیک های جراحی زیبایی بینی، تصحیح و زیباسازی نواقص و بدشکلی های بینی آشنایی پیدا کرده و مهارت لازم جهت انجام رینوپلاستی و سپتوپلاستی را کسب کرده ام.
قابل ذکر می باشد که وظیفه ی من در وهله ی اول به عنوان یک متخصص و جراح گوش و گلو و بینی، ارزیابی و معاینه افراد، تشخیص آسیب ها و بیماری های درگیر کننده ی این نواحی و درمان این عارضه ها با استفاده از مناسب ترین و جدیدترین روش های درمانی اعم از دارویی و جراحی می باشد و اما به عنوان یک رینولوژیست وظیفه ی انجام جراحی مطابق با معیارهای زیبایی و آخرین دانش روز دنیا را دارم.
تا به امروز افراد بسیاری نزد من مراجعه داشته اند که به بیماری های مختلف گوش و حلق و بینی مبتلا بوده اند بیماری های از قبیل: سردرد و سرگیجه مرتبط با گوش، وزوز گوش، کاهش شنوایی، عفونت، التهاب، تروما، تومور، … در رده ی بیماری های گوش؛ لوزه سوم، سنگ لوزه، التهاب، هیپرتروفی، … به عنوان مشکلات و بیماری های لوزه؛ سینوزیت حاد و مزمن؛ پولیپ، آلرژی، خونریزی، شکستگی، تومور، … در رده ی آسیب ها و بیماری های بینی؛ گرفتگی صدا، تروما، لارنژیت، تومور، … به عنوان اختلالات حنجره؛ تومور، غدد و کیست های چربی، … به عنوان بیماری های گردن؛ و… که بعد از معاینه و تشخیص دقیق بیماری جهت درمان آنها اقدام شده و خوشبختانه با تکمیل دوره ی درمانی خود و رفته رفته بهبود پیدا کرده اند. هم چنین تا کنون با افراد بسیاری مشاوره داشته ام که با نازیبایی ها و نواقصی در ساختمان و ظاهر بینی خود مواجه بوده اند که بعد از صحبت های اولیه و شنیدن خواسته ی مراجعه کننده و مطرح کردن عوارض احتمالی این گونه جراحی ها، نوبت جراحی برای آنها تعیین شده و خوشبختانه بعد از جراحی و گذراندن دوران نقاهت از نتیجه ی جراحی و ظاهر جدید بینی خود رضایت داشته اند و هیچ گونه مشکل تنفسی و بویایی نداشته اند.
شما نیز می توانید در صورتی که مبتلا به بیماری ها و آسیب های گوش، گلو و بینی می باشید و یا تمایل به انجام رینوپلاستی و سپتوپلاستی دارید جهت معاینه، مشاوره و معالجه به آدرس درج شده مراجعه داشته باشید. در حال حاضر روزهایی را در کلینیک گوش و حلق و بینی تبسم واقع در اهواز حضور داشته و در خدمت مراجعین محترم می باشم. شماره تلفن کلینیک نیز در این صفحه درج شده است، برای اطلاع از روزهای کاری من و تعیین نوبت قبلی می توانید با این شماره تماس حاصل فرمایید.

مشخصات
  • جنسیت زن
  • وابسته به کلینیک کلینیک گوش و حلق و بینی تبسم اهواز
  • تجارب / مهارت ها
  • دانشگاه
  • رشته تحصیلی متخصص گوش و حلق و بینی، جراحی سر و گردن
  • گواهینامه ها
  • پست های مدیریتی
  • مقطع تحصیلی دکترا تخصصی
  • کلمات کلیدی دکتر سهیلا نیک اخلاق، دکتر نیک اخلاق، دکتر سهیلا نیک اخلاق جراح عمومی، دکتر سهیلا نیک اخلاق جراح پلاستیک، دکتر سهیلا نیک اخلاق جراح زیبایی، دکتر سهیلا نیک اخلاق فوق تخصص جراحی پلاستیک، دکتر سهیلا نیک اخلاق فوق تخصص زیبایی، دکتر سهیلا نیک اخلاق فوق تخصص ترمیمی و سوختگی، دکتر سهیلا نیک اخلاق متخصص گوش و حلق و بینی، دکتر سهیلا نیک اخلاق جراح بینی، دکتر سهیلا نیک اخلاق رینوپلاستی، دکتر سهیلا نیک اخلاق فوق تخصص آندوسکوپی بینی و سینوس، دکتر سهیلا نیک اخلاق فوق تخصص جراحی قاعده جمجمه
تخصص ها
  • جراح زیبایی
  • دکتر جراح پلاستیک
  • دکتر زیبایی
  • متخصص زیبایی
تصویر
سهیلا نیک اخلاق
جراح زیبایی
(0)

E-Teb.com © Copyright 2016 متخصص زیبایی. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر