منو
X

تصویر
سمیه رشید شمالی
دکتر جراح پلاستیک
(0)
آمار این متخصص
(0) رای
0%

دقت

0%

مفید بودن

0%

دانش و مهارت

0%

رفتار بالینی

0%

وقت شناسی

0%

هزینه اقتصادی

توضیحات پروفایل
  

من دکتر سمیه رشید شمالی (شماره نظام پزشکی: ۱۱۱۴۸۸)، متخصص و جراح گوش و حلق و بینی هستم. تا کنون خدمات مراقبتی، تشخیصی و درمانی متعددی را در این زمینه ارائه کرده ام، هم چنین با توجه به تخصص و مهارتی که در حیطه ی جراحی زیبایی صورت و بینی دارم، تا به امروز خدمات زیبایی بسیاری را به زیباجویان گرامی ارائه کرده و تجربه ی انجام بیش از چند هزار عمل جراحی موفقیت آمیز را در کارنامه ی کاری خود دارم.
وظیفه ی من به عنوان یک متخصص گوش و حلق و بینی، در وهله اول تشخیص درست و ارائه ی مناسب ترین روش درمانی اعم از دارویی و جراحی برای بهبود آسیب ها و بیماری های درگیر کننده گوش، گلو، بینی، سر و گردن است، و در وهله دوم به عنوان یک متخصص جراحی زیبایی، وظیفه ی من انجام جراحی با هدف رفع نازیبایی ها و مشکلات نواحی صورت و بینی مطابق با معیارهای زیبایی و با استفاده از متدهای به روز جراحی است.
قابل ذکر می باشد که رده بیماری های درگیر کننده گوش، حلق و بینی بسیار گسترده است، از میان شایع ترین این عارضه ها که شاید خود شما نیز تا کنون آنها را تجربه کرده باشید می توان اشاره ای داشت به: کاهش شنوایی، سرگیجه و عدم تعادل، آلرژی، عفونت، انسداد کانال گوش، آسیب دیدگی پرده گوش، … در رده ی بیماری های گوش؛ گرفتگی صدا، مشکل در بلع، گلو درد، مشکلات چشایی، تومورهای حلق و دهان، نواقص مادرزادی مانند شکاف لب و شکاف کام، تروما حنجره، عفونت حاد و مزمن حنجره، تومور حنجره، لوزه سوم، سنگ لوزه، هیپرتروفی، … در رده ی بیماری های دهان و حلق؛ توده های عروقی، آبسه، کیست ها و فیستولای مادرزادی، ضایعات بدخیم و خوش خیم، … در رده ی بیماری های سر و گردن؛ آلرژی، التهاب، سینوزیت حاد و مزمن، تومور، شکستگی بینی، مشکلات بویایی، پولیپ، خونریزی بینی، اختلالات مادرزادی بینی، … در رده ی بیماری ها و آسیب های بینی و سینوس.
افراد بسیاری را تا کنون پذیرش و ویزیت کرده ام که به این بیماری ها مبتلا بوده اند، که خوشبختانه بعد از درمان رفته رفته سلامتی خود را به دست آورده اند. هم چنین تا کنون پذیرای زیباجویان بسیاری بوده ام که نیاز به انجام جراحی های زیبایی صورت و بینی، و خدمات غیر تهاجمی زیبایی از جمله عمل زیبایی بینی (رینوپلاستی)، جراحی ترمیمی بینی، جراحی و اصلاح انحراف تیغه بینی (سپتوپلاستی)، جراحی زیبایی پلک (بلفاروپلاستی)، جراحی زیبایی گوش (اتوپلاستی)، تزریق ژل و بوتاکس، … داشته اند.
در صورتی که شما نیز با این قبیل بیماری ها مواجه هستید و یا نیاز به جراحی زیبایی صورت و بینی دارید می توانید برای معاینه و مشاوره با من در ارتباط باشید.
هم اکنون روزهای شنبه تا چهارشنبه بین ساعات ۴ بعد از ظهر الی ۸ شب را در مطب حضور داشته و در خدمت شما مراجعه کنندگان گرامی می باشم.
لطفا برای دریافت نوبت قبلی با شماره تلفن مطب که در کادر مربوط به اطلاعات تماس درج شده است تماس حاصل فرمایید.
هدف من ارائه ی بهترین خدمات مراقبتی، تشخیصی، درمانی و زیبایی به شما هموطنان عزیز می باشد، با من در ارتباط باشید.

مشخصات
  • جنسیت زن
  • وابسته به کلینیک
  • تجارب / مهارت ها
  • دانشگاه
  • رشته تحصیلی متخصص و جراح گوش و حلق و بینی
  • گواهینامه ها
  • پست های مدیریتی
  • مقطع تحصیلی دکترا تخصصی
  • کلمات کلیدی دکتر سمیه رشید شمالی، دکتر رشید شمالی، دکتر سمیه رشید شمالی جراح عمومی، دکتر سمیه رشید شمالی جراح پلاستیک، دکتر سمیه رشید شمالی جراح زیبایی، دکتر سمیه رشید شمالی فوق تخصص جراحی پلاستیک، دکتر سمیه رشید شمالی فوق تخصص زیبایی، دکتر سمیه رشید شمالی فوق تخصص ترمیمی و سوختگی، دکتر سمیه رشید شمالی متخصص گوش و حلق و بینی، دکتر سمیه رشید شمالی جراح بینی، دکتر سمیه رشید شمالی رینوپلاستی، دکتر سمیه رشید شمالی فوق تخصص آندوسکوپی بینی و سینوس، دکتر سمیه رشید شمالی فوق تخصص جراحی قاعده جمجمه
تخصص ها
  • جراح زیبایی
  • دکتر جراح پلاستیک
  • دکتر زیبایی
  • متخصص زیبایی
تصویر
سمیه رشید شمالی
دکتر جراح پلاستیک
(0)

E-Teb.com © Copyright 2016 متخصص زیبایی. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر