منو
X

تصویر
حمیده فرج زاده
دکتر زیبایی
(0)
آمار این متخصص
(0) رای
0%

دقت

0%

مفید بودن

0%

دانش و مهارت

0%

رفتار بالینی

0%

وقت شناسی

0%

هزینه اقتصادی

توضیحات پروفایل
  

من دکتر حمیده فرج زاده هستم، دارای بورد تخصصی درماتولوژی به شماره نظام پزشکی ۱۳۰۳۲۳٫
از سوابق تحصیلی خود می توانم به اخذ مدرک دکترا پزشکی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در سال ۱۳۹۰، و دریافت بورد تخصصی پوست و مو از دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اشاره کنم.
بعد از فارغ التحصیلی مدتی را به عنوان هیأت علمی در دانشگاه علوم پزشکی البرز فعالیت کردم و سابقه ی چند سال تدریس در این دانشگاه را دارم.
و اما در طی این سال ها به عنوان یک متخصص درماتولوژی خدمات متعدد مراقبتی، تشخیصی، درمانی و زیبایی را به هموطنان گرامی ارائه کرده ام و در مراکز درمانی و کلینیک های متعددی اعم از دولتی و خصوصی فعالیت داشته ام. در این بین می توانم به کلینیک آسمان آبی البرز واقع در کرج اشاره کنم که همچنان فعالیت من در این کلینیک ادامه داشته و در کنار دیگر همکاران مجرب و متخصص در خدمت بیماران و زیباجویان محترم می باشم.
آنچه در حیطه ی فعالیت های من قرار می گیرد شامل:
درمان بیماری ها و ضایعات پوستی: عفونت های ویروسی، باکتریال و قارچی، حساسیت های پوستی، آکنه، کک و مک، خال، زگیل، زگیل های تناسلی، تومورهای خوش خیم و بدخیم پوستی، تاول، پسوریازیس، اگزما، …
درمان بیماری ها و مشکلات مرتبط با مو: ریزش مو، کچلی سکه ای، طاسی، کم مویی ناحیه صورت آقایان
درمان بیماری های ناخن: تحلیل رفتن ناخن ها، ناخنک، عفونت، لکه های روی ناخن، …
خدمات زیبایی و لیزر درمانی: کاشت مو (سر، ابرو، ریش، سبیل)، مزوتراپی، تزریقات زیبایی (ژل، بوتاکس، چربی، فیلر، PRP)، پروتز نواحی لب، گونه و چانه، جراحی زیبایی پلک، درمان پف زیر چشم، درمان سیاهی اطراف چشم، لیفتینگ صورت، پیلینگ، درماپن، میکرودرم ابریژن، ساب سیژن، میکرونیدلینگ، لیزر موهای زائد بدن و صورت، و… می شود.
افرادی که متوجه تغییراتی در پوست، مو و ناخن های خود می شوند و یا تمایل به انجام خدمات زیبایی و لیزر دارند می توانند با من در ارتباط باشند. هم اکنون بعد از چند سال فعالیت تخصصی در خدمت شما هموطنان گرامی می باشم، جهت ارتباط با من می توانید هم به مطب شخصی و هم کلینیک آسمان آبی البرز مراجعه داشته باشید.
برنامه ی کاری من در مطب شامل روزهای شنبه تا چهارشنبه در دو نوبت صبح (۱۰ الی ۱۳) و عصر (۱۶ الی ۱۸)، و در کلینیک آسمان آبی البرز شامل روزهای شنبه تا چهارشنبه بین ساعات ۱۴ الی ۱۶ می شود.
لطفا جهت رزرو وقت قبلی با شماره تلفن هایی که در این صفحه درج شده است، تماس حاصل فرمایید.

مشخصات
  • جنسیت زن
  • وابسته به کلینیک کلینیک آسمان آبی البرز کرج
  • تجارب / مهارت ها
  • دانشگاه دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز
  • رشته تحصیلی بیماری های پوست و مو (درماتولوژی)
  • گواهینامه ها
  • پست های مدیریتی
  • مقطع تحصیلی دکترا تخصصی
  • کلمات کلیدی دکتر حمیده فرج زاده، دکتر فرج زاده، دکتر حمیده فرج زاده متخصص پوست و مو، دکتر حمیده فرج زاده متخصص زیبایی، دکتر حمیده فرج زاده متخصص لیزر، دکتر حمیده فرج زاده فوق تخصص پوست و مو، دکتر حمیده فرج زاده فوق تخصص زیبایی، دکتر حمیده فرج زاده متخصص درماتولوژی، دکتر حمیده فرج زاده درماتولوژیست
تخصص ها
  • جراح زیبایی
  • دکتر زیبایی
  • متخصص زیبایی
تصویر
حمیده فرج زاده
دکتر زیبایی
(0)

E-Teb.com © Copyright 2016 متخصص زیبایی. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر