محمدرضا علاوی طوسی
فوق تخصص زیبایی
(5)
من دکتر محمدرضا علاوی طوسی هستم، متخصص پوست و مو و هم چنین دارای فوق تخصص Patch Test. لازم به ذکر می باشد که عضو انجمن متخصصین پوست ایران نیز می باشم. از سوابق تحصیلی خود می توانم به اخذ دکترا عمومی از دانشگاه علوم پزشکی مشهد در سال 1370 و همینطور تخصص پوست و مو و زیبایی در سال 1375 از همین دانشگاه اشاره کنم، در آخر نیز دوره ی فلوشیپ Patch Test را در دانشگاه آلبرتا کانادا گذراندم. پس از اخذ مدرک فعالیت تخصصی خود را آغاز کرده و تا به امروز در مراکز درمانی مختلفی (دولتی، خصوصی) فعالیت داشته ام. هم اکنون بعد از بیست و دو سال فعالیت در خدمت شما هموطنان گرامی می باشم. در این قسمت به اختصار اصلی ترین فعالیت هایم را شرح می دهم از جمله:
  • درمان سایر بیماری های پوستی (عفونت، آلرژی، آکنه، ضایعات پوستی، خال، زگیل، تومور های خوش خیم و بدخیم، اگزما، پسوریازیس، کک و مک، و...)
  • بیماری های مو و ناخن (ریزش مو، کچلی سکه ای، طاسی، کم مویی صورت آقایان، کاشت مو ابرو، سر، ریش و سبیل)
  • خدمات زیبایی صورت (رفع گودی و سیاهی اطراف چشم، لیفتینگ، هایفوتراپی، آر اف فراکشنال)
  • خدمات جوان سازی پوست (درمان اسکار، رفع جای جوش، درمان لکه های پوستی، درمان ضایعات عروقی، پیلینگ، درماپن، میکرودرم ابریژن، ساب سیژن، درمان چین و چروک، میکرونیدلینگ)
  • تزریقات زیبایی (بوتاکس، فیلر، پی آر پی)
  • خدمات درمانی (لیزر درمانی، رفع موهای زائد با لیزر، مزوتراپی، Patch Testing)
  • و...
هموطنان گرامی در صورت نیاز به درمان و یا تمایل به انجام خدمات زیبایی و لیزر می توانند با من در ارتباط باشند. در حال حاضر با مراکزی هم چون بیمارستان فوق تخصصی رضوی، کلینیک آبنوس، درمانگاه پیروزی، کلینیک مهر آفرین و کلینیک زیبا آفرین (در مشهد) همکاری می کنم. برنامه ی کاری من در هر یک از این مراکز به این ترتیب می باشد کلینیک آبنوس (شنبه تا پنجشنبه: 10 صبح الی 12 ظهر)، درمانگاه پیروزی (دوشنبه و چهارشنبه: 13 الی 14؛ سه شنبه: 18 الی 19)، کلینیک مهر آفرین (روزهای فرد: 18 الی 19) و کلینیک زیبا آفرین (شنبه: 18 الی 19). لطفا برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن موجود در این صفحه تماس بگیرید.
جزئیات بیشتر