منو
X

تصویر
محمدرضا نظری
دکتر جراح پلاستیک
(13)
آمار این متخصص
(13) رای
60%

دقت

20%

مفید بودن

60%

دانش و مهارت

80%

رفتار بالینی

45%

وقت شناسی

60%

هزینه اقتصادی

توضیحات پروفایل
  

من دکتر محمدرضا نظری هستم، متخصص گوش و حلق و بینی و جراحی سر و گردن، و هم چنین دارای تخصص در زمینه ی جراحی زیبایی صورت و بینی. در این قسمت جهت آشنایی بیشتر شما به شرح مختصری از سوابق و فعالیت های خود می پردازم:
در سال ۱۳۶۹، بعد از اخذ دیپلم و شرکت در کنکور سراسری در رشته ی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه پذیرفته شدم و بعد از گذشت هفت سال در سال ۱۳۷۶ موفق به اخذ دکترا عمومی خود از این دانشگاه شدم. بعد از فارغ التحصیلی عازم خدمت سربازی شدم و بعد از آن نیز مشغول گذراندن دوران طرح خود شدم. سپس در سال ۱۳۸۱ موفق به قبولی در رشته ی تخصصی گوش و حلق و بینی (اتورینولارینگولوژی) در دانشگاه علوم پزشکی تبریز شدم و در سال ۱۳۸۵ بورد تخصصی خود را دریافت کردم. بعد از آن فعالیت خود را به عنوان یک متخصص و جراح گوش و حلق و بینی، و هم چنین به عنوان یک جراح زیبایی آغاز کرده و تا به امروز با مراکز درمانی مختلفی همکاری کرده ام. در این بین می توانم به بیمارستان امیرالمومنین در مراغه، بیمارستان خصوصی نورنجات و بیمارستان بین المللی در تبریز اشاره کنم که همچنان فعالیت من در این بیمارستان ها ادامه دارد. علاوه بر این مراکز درمانی، روزهایی را نیز در مطب شخصی حضور داشته و آماده ی پذیرش و ویزیت مراجعه کنندگان عزیز می باشم. قابل ذکر می باشد که تا کنون دوره های تکمیلی بسیاری را در زمینه ی جوان سازی پوست و جراحی های زیبایی گذرانده ام، هم چنین برای ارتقا و به روز نگه داشتن دانش و آگاهی خود تا به امروز در سمینارهای مختلف داخلی و خارجی شرکت کرده ام. در حال حاضر نیز در مجامع مختلفی از جمله آکادمی جراحان پلاستیک صورت اروپا، انجمن علمی جراحان گوش، گلو، بینی و سر و گردن ایران و همینطور انجمن تحقیقات راینولوژی ایران عضو می باشم. هم اکنون بعد از چندین سال فعالیت تخصصی و تجربه ی انجام بیش از چند هزار عمل جراحی موفقیت آمیز هم در حیطه ی درمانی و هم زیبایی در خدمت شما مردم عزیز می باشم. اصلی ترین و مهم ترین خدمات من به این شرح می باشد: جراحی و درمان بیماری های گوش (سرگیجه با منشأ گوش داخلی، عفونت گوش میانی، کاهش شنوایی، پیر گوشی، …)، درمان سینوزیت و آلرژی ها، درمان سردردهای ناشی از سینوزیت، جراحی و درمان آسیب دیدگی های بینی، جراحی و اصلاح انحراف تیغه بینی، جراحی تومورهای خوش خیم و بد خیم حنجره و گلو، جراحی و درمان سنگ های غدد بزاقی، جراحی و درمان بیماری های لوزه (عفونت، لوزه سوم، سنگ، التهاب، …)، عمل زیبایی بینی (رینوپلاستی)، عمل زیبایی چانه (ژنیوپلاستی)، جراحی ترمیمی و بازسازی صورت (بر اثر تروما، سرطان، تصادف، …)، عمل زیبایی پلک تحتانی و فوقانی (بلفاروپلاستی)، عمل زیبایی گوش (اتوپلاستی)، لیفت صورت با نخ، مزوتراپی، تزریق فیلر، تزریق چربی، تزریق بوتاکس، و غیره. بیماران و زیباجویان عزیز در صورت نیاز به ارتباط با من می توانند هم به مطب شخصی و هم مراکز درمانی نام برده مراجعه داشته باشند. در حال حاضر روزهای شنبه تا چهارشنبه را در دو نوبت صبح (۱۰ تا ۱۳:۳۰) و عصر (۱۶:۳۰ تا ۱۹:۳۰) در مطب آماده ی پذیرش و ویزیت شما مراجعه کنندگان محترم می باشم. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر هم به وبسایت بنده مراجعه کرده و هم از طریق شماره تلفنی که در کادر مربوط به اطلاعات تماس درج شده است، اقدام کنید.

مشخصات
  • جنسیت مرد
  • وابسته به کلینیک بیمارستان امیرالمومنین مراغه، بیمارستان خصوصی نورنجات، بیمارستان بین المللی تبریز
  • تجارب / مهارت ها
  • دانشگاه ذانشگاه علوم پزشکی تبریز
  • رشته تحصیلی متخصص گوش و حلق و بینی و جراحی سر و گردن
  • گواهینامه ها
  • پست های مدیریتی
  • مقطع تحصیلی دکترا تخصصی
  • کلمات کلیدی دکتر محمدرضا نظری، دکتر نظری، دکتر محمدرضا نظری جراح عمومی، دکتر محمدرضا نظری جراح پلاستیک، دکتر محمدرضا نظری جراح زیبایی، دکتر محمدرضا نظری فوق تخصص جراحی پلاستیک، دکتر محمدرضا نظری فوق تخصص زیبایی، دکتر محمدرضا نظری فوق تخصص ترمیمی و سوختگی، دکتر محمدرضا نظری متخصص گوش و حلق و بینی، دکتر محمدرضا نظری جراح بینی، دکتر محمدرضا نظری رینوپلاستی، دکتر محمدرضا نظری فوق تخصص آندوسکوپی بینی و سینوس، دکتر محمدرضا نظری فوق تخصص جراحی قاعده جمجمه
تخصص ها
  • جراح زیبایی
  • دکتر جراح پلاستیک
  • دکتر زیبایی
  • متخصص زیبایی
تصویر
محمدرضا نظری
دکتر جراح پلاستیک
(13)

E-Teb.com © Copyright 2016 متخصص زیبایی. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر